Dag blir till natt

Hejj! Jag ber väldigt mycket om ursäkt för dålig uppdatering den senaste veckan. Skolan har precis börjat och jag har inte riktigt kommit in i rutinerna ännu. Jag går i skolan på dagarna, läxor på eftermiddagarna och plötsligt är det kväll och dagen är slut.. :/
Ska iallafall försöka få in ett inlägg varje dag, kan dock inte lova något :) Hoppas att ni förstår!!
Ha en fin kväll!
 
Detta var egentligen en testbild jag tog för ett tag sedan innan jag och min lillebror skulle spela minigolf. Pappa tyckte att den blev så bra att han beställde en kanvastavla av bilden. Haha! Själv tycker jag att den blev oskarp och bakgrunden är ganska tråkig men svartvitt räddade bilden! 
 

Kram Felicia
1 Netti:

skriven

Vilken fin bild på din lillebror! Kram

Svar: Åh tack!!
Felicia

Kommentera här: