Sommarminnen

Jag tycker att det är tråkigt att sommaren är påväg härifrån nu. Regn och blåsigt har det varit i flera dagar, det gör mig på sämre humör. Jag hoppas att solen tittar fram snart igen. 
Sommaren har varit den bästa på länge, mycket har hunnit hända och jag har upplevt mycket nya saker. Även om sommaren försvinner nu så har jag ändå massvis av härliga sommarminnen att komma ihåg en lång tid framöver!
Visst har det varit en härlig sommarvärme i år?
 
Fotograf: Felicia Beckius
Redigering: Felicia Beckius
Kamera: Canon EOS 60D
Objektiv: Canon EF-S 55-250mm
Brännvidd: 154mm
 
Fotograf: Felicia Beckius
Redigering: Felicia Beckius
Kamera: Canon EOS 60D
Objektiv: Canon EF-S 55-250mm
Brännvidd: 70mm
 
Kram Felicia
1 Liene Svärd:

skriven

Sommaren har varit ljuvlig i år :) nu får man se fram emot nästa...
Gillar första bilden mycket!

Svar: Tack så mycket!
Felicia

2 ISA:

skriven

va härligt attt läsa att du är så nöjd med sommaren! får ta med oss fina minnen :)

Svar: Absolut :)
Felicia

3 Julia:

skriven

vill inte heller att sommaren ska ta slut :/

Svar: Nej usch :(
Felicia

Kommentera här: