A goal

 
 
 
 
 
Hejsan!! Hur är det med er?
Själv är det för det mesta bra, den första skolveckan har tagit kål på mig, bokstavligen. Haha. I fredags efter skolan var jag helt slut men nu har jag lyckats återhämta mig en del och är väldigt laddad inför en ny vecka. Mitt mål inför detta året i skolan är att prestera mitt allra bästa och hålla mina betyg på en god nivå. Är nöjd även med terminen som var innan sommaren men jag vet att jag hade kunnat prestera ännu bättre.
 
Snart ska jag lägga mig och kolla på One tree hill, är på säsong 9 och är snart klar med hela serien. Efter det ska jag fortsätta att kolla på Orange is the new black, världens bästa serie, på riktigt!! Har kollat nästan en säsong av den serien. Har ni några tips på vad jag kan kolla härnäst? Har verkligen ingen aning och jag måste ha något att kolla på!
 
Ha det bra :)
 
 Fotograf: http://fotografenmedcanon.blogg.se
Redigering och modell: Felicia Beckius
 
Kram Felicia
1 Angelica Bengtsson:

skriven

Skolan kommer säkert gå superbra, även om det är tufft i vissa perioder, tänk bara på att inte stressa för mycket och våga ta ledig och gör något som får dig att tänka på annat!! kram

Svar: Kram!!
Felicia

2 Yohanna af Skovde:

skriven

Pratar vi netflix så är Luther bra, Unbreakable Kimmy Schmidt är bra, Breaking Bad och Better Call Saul. Amrican Horror Story om du inte sett dem! Suits och White Collar är okej också :)

Svar: Åh tack för tipsen!! Ska kolla in dem, hoppas att jag fastnar för någon! :)
Felicia

3 Amanda Jönsson:

skriven

Men så fint hår!

Svar: Tack så mycket!!! :)
Felicia

4 Emma Engström:

skriven

Skönt att du känner dig laddad för en ny vecka :)

5 Julia:

skriven

Superfin bild!

sv: Åh tack så jätte mycket! kram

Kommentera här: