Budapest and California king bed

Musik - räddare i nöden.
Klarar mig inte utan musiken, speciellt inte nu i skolan. Den får mig att slappna av och koncentrera mig på det som är viktigt. Stänger allt omkring mig ute och låter mig inte distraheras av helt oviktiga saker. Har nog inga absoluta favoriter, tycker om både nya pop låtar och gamla countries. Dock är min spotifylista väldigt knapp, så lyssnar för det mesta på topplistan. Har ingen aning om vad jag ska lägga in för låtar, gärna peppande och taggande musik som sätter igång mig, tips??
 
Random bilder nedanför.
 
Fotograf och redigering: Felicia Beckius
Kamera: Canon EOS 1200D
Objektiv: Canon EF-S 18-55mm
Brännvidd: 34mm
 
Fotograf och redigering: Felicia Beckius & Amanda Simonsson
 
Fotograf och redigering: Felicia Beckius
Kamera: Canon EOS 60D
Objektiv: Canon EF-S 55-250mm
Brännvidd: 250mm
 

Kram Felicia
1 Lydia Elstig:

skriven

Fina bilder!

Kommentera här: