Fotat med kidsen

Hej på er!
Fick ett kamera stativ i julklapp som jag önskade mig, Velbon df 50. Har inte haft tillgång till min kamera då vi är mitt uppe i flytt och den har varit nerpackad. Men idag testade jag kamerastativet och fotade mina syskon. Stativet är jag supernöjd med och jag rekomenderar det verkligen. Enkelt att använda och väldigt smidigt.
 
Här är några av bilderna. Tyvärr blev dem inte så skarpa, linsen immades igen rätt mycket pga kylan.
 
 
 
 
 
 
 
 
Gå in på Novas blogg också, och kommentera henne något fint :))
 
Vad tycker ni om bilderna? Vad kan jag förbättra? Tipsa :)
1 Amanda:

skriven

Åh vilka fina bilder S❤️

Svar: Tack B, saknar dig. Ses i veckan? <3
Felicia

2 Daniel :

skriven

Fina bilder på mina barn :)

3 Daniel :

skriven

Fina bilder på mina barn :)

Svar: :)
Felicia

4 Daniel :

skriven

Fina bilder på mina barn :)

Kommentera här: