Gästerna är en viktig del

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Enligt mig är det väldigt viktigt att fånga många gäster på bild under ett bröllop. Jag kan tänka mig att det kan vara väldigt kul för brudparet att se tillbaka på vilka som var med och delade den stora dagen tillsammans med dem!!
Eller vad tror ni?
Vi var ju två fotografer på detta bröllopet så alla bilder är blandade som jag lägger ut. Kommer därför inte skriva vilka jag och Amanda tagit specifikt. Eftersom de är så sjukt lika. (Kan inte själv se vilka jag tagit eller hon). Så nu är det så att båda vi tillsammans har redigerat och fotat kan man säga. Vill att ni ska veta hur det ligger till bakom bilderna. Så kika gärna in på Fotografenmedcanon.blogg.se, hon är grym fotograf!!

1 Nora Bååth:

skriven

Så himla fina ❤️

Svar: Åh tack så kul att höra att du tycker det!
Felicia

2 Angelica:

skriven

Så fint!

Svar: Tack!!
Felicia

Kommentera här: